Burmistrz Miasta Świebodzice Zarządzeniem z dnia 12.10.2020 r. Nr 0050/633/2020 wyznaczył Panią Angelikę Kirklo-Rubaniec, inspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich Ochrony Ludności i Działalności Gospodarczej do pełnienia funkcji Koordynatora do spraw dostępności.
Wyznaczenie koordynatora do spraw dostępności jest realizacją obowiązku nałożonego ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Zgodnie z ustawą, do zadań koordynatora do spraw dostępności należy :
-
wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski i jednostki organizacyjne
-
przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski i jednostki organizacyjne
-
monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego i jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Dane Kontaktowe :
Koordynator do spraw dostępności w Gminie Świebodzice – Angelika Kirlko-Rubaniec
adres do korespondencji : ul Żeromskiego 27, 58-160 Świebodzice
telefon: 74 666 95 07